Monday 7 May 2012

KELEBIHAN ASAM JAWA - rahsia kecantikan

                                                           Assalamualaikum. . . 


aku paling pantang bile dpt petua2 baru . . walaupon petua ni dh lama pon. . .
mesti aku akn cuba. . biase lah org pompuan msti nk nampk diri kita cantik kn. 

petua nie aku dpt dari mak aku. . baru la jugak . . mak aku dpt pon dari tv. . 
bila aku bgn je dri tido. . mcm biase mak aku akn bgthu apa yg petua dia dpt.
kali nie ASAM JAWA untuk kulit halus dan licin berseri. . .
WAU! bila dgr jer. . hari tu jugak aku cuba. 

sebelum tidur aku pon try la buat. . mula2 ambil sedikit asam jawa, letak sedikit air. . 
sikit jer air. jgn terlalu byk. sbb nti dia akn jadi cair. . buat pekat2 . . . lepas tu sapu pada wajah. . tempek kt muka. . biar kan selama 30minit. tapi mcm aku, aku biar kan sampai sejam baru aku cuci hingga bersih. . 

lepas cuci cuma pakai krim biase yg korang pakai selalu. pasti kulit akan rasa licin je . . ;-)

mula2 pakai mmg rase mcm gatal2 la. tp bila dh lama nti dh tak ada rase gatal2.
aku mmg skng suka pakai asam jawa. mmg sgt2 berkesan. harga pon murah je kn. hihi.
kulit rase licin, muka nmpk mcm cerah. . jerawat nk tumbuh pon jadi tak tumbuh. hihi
sebelum tidur pasti pakai asam jawa dlu. . . sampai mak aku perli 'abis lah asam jawa mak '

apa lagi korang cuba lah. . pasti ASAM JAWA tidak kecewa kan korang semua. . 
SELAMAT MENCUBA...................................


2 comments:

Anonymous said...

SLM,YA AKU PUN TGA TRY PETUA NI KDG MLS NK TRY,TP RMAI KATA PTUA NI BRKESAN,,

Anonymous said...

Salam awk letak asam jawa sblum tdo kn? Kiranya setiap hari ke?