Tuesday 8 May 2012

LOSYEN TEMAN SEJATI KU. . .

hai hai hai. . . mcm biasa sebelum tido kongsi rahsia dulu. . . hihi


Hari nie aku nak kongsi lembut kan tangan. . .
ramai kawan2 aku bile salam. . ckp tangan aku lembut. . 
sampai diorg ckp aku tak buat kerja rumah ke. . .hihih
mak aku lg lembut tangan dia. tak kan mak aku tak buat kerja rumah pulak kan. . . 
mmg dh wajib keluarga aku bile lpas mandi je mesti pakai losyen. . 
kiteorg pon tak ada lah pakai sampai satu badan. just pakai kt tangan n lengan je lah. . 
dari sekolah lg dh biase pakai . . 
bkn pakai losyen mahal2 pon. losyen biasa2 je. 
selalu aku pakai losyen dari jenama AVON je. . 
. . . LOSYEN UNTUK KLUAR JALAN . . . 
. . .LOSYEN HARIAN KU. . .
(aku pakai yg  jenis botol  warna pink , tak silap aku ada  3 warna. tp aku pkai warna oren . aku suke bau dia. tak kuat sgt sesuai pakai untuk hari2 selepas mndi)


aku ada dua jenis losyen AVON. yg pertama losyen yg biase2 je. bau tak ada la kuat pon. . 
losyen tu untuk pakai hari2 nya, bau pon mcm bau baby2 jer. hihih
yg lg satu jenama AVON jugak. tp bau wangi dia agak kuat kit lah. . aku pakai time nk kluar jalan. 
kadang kluar jalan aku tak pakai sgt perfume pun. just pakai losyen yg bau wangi dia kuat kit.
so rase mcm pakai perfume jugak kan. . hihih
pakai pon sikit jer. jgn byk2. . just ikut syarat jer. . 
janji hari2 kita pakai losyen . . 
satu hari tak pakai losyen rase tak lengkap rase nya. . hihi..
kita org pompuan msti la nk tangan lembut. . nti bila salam dngan org tak la org rase tangan kita kasar kn. . . 


ok lah. . cukup sampai di sini. . SELAMAT TINGGAL TANGAN KASAR. . . . 

No comments: